Vyhledávání

 

Žalmy 32,3  naživu mě udržuje, stezkou spravedlnosti mě vede pro své jméno.

 

ÚVAHY NAD ŽALMY-

ODKAZ

www.biblecsp.cz/zalmy.html

CELÉ Žalmy

www.etf.cuni.cz/~rovnanim/bible/k/Z23.php

BTM-LETÁČKY NA OBJEDNÁNÍ ZDE-

btm.cz/index.php

Pro vyhledávání výrazů z Bible použijte

www.bibleserver.com/

počítadlo.abz.cz

Odkazy-

hledamboha.jesus.net/?/3/rozhovor-bohem.html

beranci.mypage.cz/

krestansky-sbor-hodonin.717.cz/

www.donebe.procne.info/

Křesťanské rádio TWR

www.twr.cz/zvukovy-archiv

 

  

 

   

 

   

 

   

 

   

 

  

PŘÍSLOVÍ

22.04.2010 00:22

PŘÍSLOVÍ

Přísloví 8,20  Chodím stezkou spravedlnosti a pěšinami práva,

Žalmy 25,5 Veď mě cestou své pravdy a vyučuj mě, vždyť jsi Bůh, má spása,každodenně skládám svou naději v tebe.

Žalmy 25,9  On pokorné vede cestou práva, on pokorné učí chodit po své cestě.

Źalmy 139,3  Sleduješ mou stezku i místo, kde ležím, všechny moje cesty jsou ti známy. 

1.Mojžíšova 2,7  I vytvořil Hospodin Bůh člověka, prach ze země, a vdechl mu v chřípí dech života. Tak se stal člověk živým tvorem.

1.Mojžíšova 2,8 A Hospodin Bůh vysadil zahradu v Edenu na východě a postavil tam člověka, kterého vytvořil.
 
Žalm 51,12 Srdce čisté stvoř mi, ó Bože, a ducha přímého obnov u vnitřnostech mých.
 
Jób 1,21  Nahý jsem vyšel z života matky své, nahý se také zase tam navrátím. Hospodin dal, Hospodin též odjal. Buď požehnáno jméno  Hospodinovo.
 
Źalm 1,6 Neboť zná Hospodin cestu spravedlivých, ale cesta bezbožných zahyne.
 
Žalm 81,10  A nebude-li mezi vámi Boha jiného, a nebudeš-li se klaněti bohu cizímu.
 
 Žalm 28,6 Požehnaný Hospodin, nebo vyslyšel hlas pokorných modliteb mých.
 
Žalm 39,7  Jistě tak pomíjí člověk jako stín, nadarmo zajisté kvaltuje se; shromažďuje, a neví, kdo to pobéře.
 
Žalm 39,8 Načež bych tedy nyní očekával, Pane? Očekávání mé jest na tebe.
 
 Žalm 10,4 Bezbožník pro pýchu, kterouž na sobě prokazuje, nedbá na nic; všecka myšlení jeho jsou, že není Boha.
 

www.info-bible.cz/bible_prislovi/

 
 
 
 
 
 
 
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------